יום שישי, 2 בנובמבר 2018

ספגטי עם סלרי, לימון וגורגונזולה

הלילה הקפצתי את מיקלה לשדה הוא נסע לפקח על ההתקדמות של הבניה בבית שלנו באיטליה קצת עייפה והרבה מתרגשת מוצאת את עצמי בערב שישי בלי חשק להכנס למטבח חוץ מזה שבא לי להיות באיטליה גם.......נכון שזה רק הגג אבל בא לראות אותו. מזכיר את השלב הזה בהריונות שממש כבר רוצים להכיר את הילד רק שעכשיו הוא בגודל של במבה ויש עוד ימבה זמן עד הלידה......נשכבתי על הערסל רגלים למעלה בתקווה שישארו שם קצת יותר מחמש דקות, עומר ברקע...אמא.....צריך להביא את לורנצו,  אז מה אם חשבת? את לא יודעת שלא טוב לחשוב? חמש דקות זה די והותר קחי את עצמך אז...לקחתי.

מיקלה נסע כבר אמרנו איזה באסה שאין על מי להפיל את נושא הבישול להיום ואולי גם למחר :)  אין לך ברירה הילדים מנהסתם צריכים להכניס לפה משהו, קדימה קחי את עצמך ואני?.....כמובן שלקחתי צ'ק צ'ק מחבת וסיר ענק עם מים .....הילדודס טרפו ספגטי פשוט של עגבניות ואני ספגטי עם SEDANO (סלרי) גורגונזולה ולימון רוצה להרים שוב רגלים השעה כבר ארבע אחר הצהריים קחי את עצמך.........

מצרכים ל 2 מנות:
3 ענפים של סלרי חתוכים לקוביות קטנטנות כולל העלים
מיץ מלימון שלם בינוני וגם קצת גרידת לימון
שמן זית
פלפל גרוס טרי והרבה
פרמזן מגורד 5 כפות
חתיכה של גורגונזולה
חופן של שקדים לא קלויין קצוצים גס
מלח 
פסטה מסוג ספגטי הייתה הבחירה שלי
את הסלרי החתוך להניח בקערית עם מיץ מלימון אחד, מלח וקצת שמן זית להשאיר בצד לרבע שעה.
בינתיים לגרד פרמזן ולהוסיף לו פלפל ( אפשר את הפלפל גם בסוף)

לבשל את הפסטה במים רותחים עם מלח ולסנן קלות כשמוכנה. 2-3 מצקות ממי הבישול לשמור בצד.
להניח את הפסטה בתוך קערה לתוכה להוסיף את הפרמזן הפלפל ומצקת אחת או שתיים של מי הפסטה לערבב הייטב עד שהגבינה נמסה ומתקבל מרקם של קרם, אפשר את הגורגונזולה להוסיף עכשיו אני בחרתי לפורר מעל הפסטה בסוף. 

להוסיף את הסלרי עם הנוזלים בקערית פנימה לערבב הייטב שכל הפסטה תכוסה ברוטב להניח בצלחת הגשה מעל שקדים חתוכים, גרידת לימון ופירורים של גבינת גורגונזולה.

בתאבון 
אם אתם רוצים לקבל למייל שלכם עדכונים בכל פעם שמתפרסם מתכון הרשמו מימין למעלה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הביקור בבלוג
מוזמנים להרשם לעדכונים במייל, לשתף, ולהגיב.
אשמח לראותכם בסדנאות.
לתיאום: 052-6412415