יום שלישי, 21 בפברואר 2017

קריספי לזניה עם רוטב בולוסטייק

כשאני עובדת במטבח בכדי לא להרגיש לבד אוהבת להשאיר את הטלויזיה האיטלקית דלוקה, לא, לא על טלנובלה.....זה הזמן היחיד בערך שיש לי לתוכניות בישול בערוצי האוכל אחר כך צוות ילדים משתלט לי עלייה, מדי פעם זורקת מבט לכיוון ולא פעם מצליחה לצוד לי משהו.
המתכון המקורי הופיע עם רוטב בולונז, מקרר נטול בשר טחון הוליד את הבולוסטייק שלי.
אם רק שאלתם את עצמכם מה זה בולוסטייק אז... ממש פשוט בולונז מסטייק.... קפוא אבל זה בערך הבשר היחיד שמצאתי :) תקשיבו טוב יותר מוצלח מהמקור!!

למצרכים
1 סטייק אנטריקוט קפוא
1 סטייק מנתח ששכחתי מה שמו (בודקת עם הקצב וחוזרת אליכם) לצורך העניין פחות שמן כך שאפשר להשתמש בסינטה
1 קופסה של שימורי עגבניות (מבחינתי רק איטלקיות)
שן שום
שמן זית
מלח
פלפל 
אורגנו
דפי לזניה טריים חתוכים לריבוע או מלבן לפי רצונכם. ( מתכון לדפים תוכלו גם כן למצוא בבלוג)
את הבשר של שני הסטייקים  הקפואים כן כל זמן שעדיין קפוא חיתכו בעזרת סכין שף חדה לפרוסות דקיקות (זהירות חד ומסוכן).
את הרצועות הניחו על קרש חיתוך ובעזרת הסכין תקצצו את הבשר לחתיכות קטנות כמו שקוצצים פטרוזליה ( אפשר לקוביות קטנות).בגלל שהבשר עדיין קפוא ניתן לקצוץ בקלות.
במחבת או סיר שטוח טגנו קלות שן שום והוסיפו את חתיכות הבשר הקפוא, השמן צריך להיות חם מספיק בכדי לטגן את הבשר. לבשל עד שמשחים.
להוסיף את העגבניות המרוסקות, מעט אורגנו ולהביא לרתיחה, כשרותח להנמיך את האש ולבשל כשעה, לקראת הסוף לתבל במלח ופלפל, לטעום ולתקן תיבול.

בינתיים את דפי הפסטה שלנו לזרוק למים רותחים ולבשל דקה, לסנן ולהניח אותם בתוך קערה עם מים קרים, לסנן שוב ולהניח על מגבת מטבח ולנגב.
את הדפים של הפסטה להניח בתבנית על נייר אפייה, לזלף טיפונת שמן זית מעל ולאפות בחום גבוה, כשהקצוות של הבצק מתחילים להתקפל, להפוך את הדף ולהכניס חזרה לתנור עד לקבלת גוון חום ותפוח בדומה לקרקר.( שימו לב שהבצק מתנפח מעט אם לא קורה בידקו את חום התנור אולי יש צורך להנמיך)
עכשיו נשאר להרכיב את המנה, שיכבת פסטה, שיכבת בשר עם הרוטב, אנחנו אוהבים גם מוצרלה ופרמזן שומרי הכשרות/צימחונים יכולים בלי גבינה או להחליף את מילוי הבשר במילוי חלבי כמו פיטריות, חצילים או אחר... 
מעל הכל הנחתי רצועות של ביבי שומר שטוגנו קלות בשמן זית ומעט מלח.
איך הטעם? גן עדן!!!! לכו להכין ורק אל תשכחו לשתף שהכנתם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הביקור בבלוג
מוזמנים להרשם לעדכונים במייל, לשתף, ולהגיב.
אשמח לראותכם בסדנאות.
לתיאום: 052-6412415