יום רביעי, 18 בינואר 2017

חטיף שוקולד ורוזמרין מלוח.

אני לא אכלנית גדולה של מתוקים ובכל זאת יש לי מדי פעם חשק לאחד כזה שלא יגמור לי את היום ושיהיה מפנק עכשיו וכרגע!! במשחקי הבוקר שלי נזכרתי במשהו שנתקלתי בו פעם ברשת שאריות של שוקולד כזה ואחר וזה מה שיצא לי, שוקולד מטריף מלוח, חריף, רוזמריני בדיוק מה שהדוקטור רשם וכמו שהזמנתי!!

סה"כ 2 חפיסות שוקולד מריר איכותי. השתמשתי בשילוב של שוקולד צ'ילי עם 77 אחוז קקאו ועוד שאריות של שוקולד מריר שמצאתי, חתכתי את השוקולד לקוביות והמסתי בבן מארי, כשהשוקולד נמס הכנסתי פנימה שתי כפיות של רוזמרין טרי קצוץ ומעט מלח אטלנטי גס, ערבוב קל ואז לשפוך על נייר אפיה להשטיח לעובי הרצוי, לפזר מעל מעט מהרוזמרין ולהניח בצד עד שמתקשה ומתמצק בחזרה.
הוראות שימוש: בעזרת היד לתפוס בקצה לשבור גס "מה שיוצא אני מרוצה" לתפוס כיסא נוח ולהתענג!!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הביקור בבלוג
מוזמנים להרשם לעדכונים במייל, לשתף, ולהגיב.
אשמח לראותכם בסדנאות.
לתיאום: 052-6412415