יום רביעי, 10 בינואר 2018

פסטה מטוגנת גם קינוח וגם חטיף מלוח


חזרתי לפני כמה ימים מביקור מולדת באיטליה ולמרות שלא נולדתי שם מרשה לעצמי לקרוא לזה כך כי זה הכי מרגיש לי נכון וזו האמת והיא הכי שלי!
המוח עובד שעות נוספות חוויתי ולמדתי מליון וראיתי עוד יותר, לעומת זאת הגעתי לבית ריק, שצריך למלא, התחלתי בספק חומרי גלם והעמסתי מכל טוב עגלה ועוד קצת בכדי שלא יחסר ובכדי שהסדנאות שלי יזכו בשפע! תוך כדי נזכרתי בסדנה שהשתתפתי בה לא מזמן  בה השף מירקו האיטלקי טיגן את דף הלזניה משהו שכבר הכנתי בעצמי בעבר, אהבתי את העובדה שהפסטה הפעם הייתה מתוקה, לא צריך היה הרבה בכדי ללדת את המנה הבאה: קלמרטה מטוגנת ורסייה אחת מתוקה והשניה מלוחה ושתיהן ביס עשיר ומפנק.

תהליך הכנת הפסטה
השתמשתי בפסטה מסוג קלמרטה בהחלט אפשרי שימוש בדף לזניה או אחר.
יש לבשל את הפסטה קצת מעבר להוראות היצרן אחר כך להניח על בד למספר דקות ומשם להעביר למגש למספר שעות עד שהפסטה מתייבשת אבל עדיין דביקה.
לקבלת פסטה מתוקה יש לטבול את הפסטה בסוכר, העובדה שהיא דביקה עוזרת לסוכר להדבק סביב
במקרה של חטיף מלוח אפשר לטבול את הפסטה בתערובת של תבלינים לבחירתכם הוסיפו פנימה גם טיפונת מלח.
לטגן בשמן עמוק מספר יחידות כל פעם לדאוג שיהיו במרחק האחד מהשני אחרת ידבקו, כשמתנפחים ומקבלים צבע שזוף להוציא ולהעביר לנייר סופג, את אלו עם הסוכר יש להעביר מהנייר הסופג מהר בכדי שלא יתפסו אליו עם הקרמל.
אפשר גם לא לתבל או לצפות ואחרי הטיגון פשוט לפדר באבקת סוכר.
החטיף טעים גם כך קצת מזכיר דוריטוס, או נאצ'וס במרקם שלו.
את המלוחים בחרתי למלא בדיפ של גבינה לבנה שתיבלתי בפפריקה והשניה בעירית כמובן שהקישוט מעל בהתאם, ניתן למלא בבשר, בכבד קצוץ, בסלט אבוקדו ובכל העולה בדימיונכם כך ליצור צלחת מרהיבה של חטיפוני ביס.
המתוק שצופה בסוכר קיבל מרקם משגע וקרמלי אותו בחרתי למלא בשמנת מתוקה לה הוספתי קפה וסוכר וקישטתי בדובדבן אמרנה, כמובן שגם פה השמים הם הגבול במילוי של מוס, קרם, קצפת, פירות, תערובת של אגוזים.....

נתקלתי רק בבעיה אחת מסתבר שלא הכנתי מספיק ושכולם אהבו מעניין מה יגידו החברה שלכם, עדכנו אותי ושתפו.
יש לאכול טרי כשעדיין פריך אחר כך פחות טעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הביקור בבלוג
מוזמנים להרשם לעדכונים במייל, לשתף, ולהגיב.
אשמח לראותכם בסדנאות.
לתיאום: 052-6412415