יום ראשון, 24 במאי 2020

פוסט המלצה לחוזרים מאיטליה בהמשך ללא מעט פוסטים שנתקלתי בהם.
מחכים לחזור לשיגרה של ימים אחרי קורונה בה מקווה שאיטליה גם אם לא מיד אבל כן במהרה תצליח לאסוף עצמה ולחזור לימים בהם תוכל שוב לקלוט תיירים בשדות התעופה שלה.
בכל עונות השנה, אנשים היו חוזרים עם מזוודות מלאות בקניות ואני מתייחסת רק לאלו עם האוכל מנהסתם כי כזו היא אני 
אלו ההמלצות שלי!
ראשית את רוב הקניות אני עושה בסופר כמעט תמיד יותר זול שם מכל מקום אחר, או שלפחות שם לא יתייחסו לעובדה שאתם תיירים והמחיר יהיה זהה לזה שמשלמים המקומיים.
בכל סופר ישנן אמבטיות מבצעים, לרוב של נקניקים וגבינות שוות במחירים שווים אל תפספסו אותה.
תקנו פסטות יבשות אבל אל תוותרו על הטריות שנמצאות במקרר בשקיות ואקום, שימו לב שהתוקף יכל להיות גם לחודשיים שלושה.
ואם כבר מדברים על פסטה אלו הצבעוניות מאוד יפות ומושכות אבל אם לומר את האמת זהו גימיק תיירותי ואיטלקים לרוב לא אוכלים אותן (פרט לשחורות ופטוצ'יני ירוק לבן).
פרט לפסטה תוכלו למצוא במקררים לא מעט מארזי וואקום של דגים, סרדינים, אנשובי טריים.
אם אתם בעניין של פרושוטו אל תבקשו שיחתכו לכם יותר מדי זה נקניק שצריך לפרוס טרי אז אם בא לכם ויש לכם פורסת בבית עדיף לקנות חתיכה שלמה.
אנחנו עדיין בסופר עיברו בסבלנות רבה על המדפים תוכלו למצוא שם לא מעט דברים מעניינים, פורצ'יני יבשות, דיו של דונון, שימורים ,טרטופו בשמן, באלכוהול ועוד... כל מני דברים שיש רק באיטליה כולל גימיקים למטבח אם הסופר גדול.
קמח 00 ודורום לא נוהגת לקנות באיטליה יש להשיג בארץ ובמשקל הזה מעדיפה להביא גבינות וגודיס אחרים.
אל תוותרו על המחלקה של הלחמים, הבישקוטים והבייגלים, יש שם טרלי (דומה לעבדי רק אחר) בטעמים שונים אני אוהבת פיקנטי או שומר כמובן שיש שם עוד עוגיות (איטלקים קוראים לכל היבשים האלו בישקוטים) ודברים טעימים.
גבינות וכאלה ממליצה לשלוח בתא המטען בכדי שלא יחרימו לכם.
רגע לפני העליה למטוס אם אתם באיזור נאפולי לא זול אבל יש מוצרלה טרייה (רק זו של חבל קמפניה) שתוכלו להעלות למטוס, יש גם ספוליאטלה טובה שיארזו לכם בקופסה קשיחה, ואם בא לכם להרגיש לפחות לעוד יום אחד באיטליה תקנו קוראסון שנקרא באיטליה קורנטו/ בריוש בעיניי הכי טעים אלא קרמה למחרת בבית עם הקפה של הבוקר תוכלו לחוות לעוד רקע קצר את הטיול שלכם באיטליה.
נ.ב
*ממליצה לכם להביא שקית קירור מקופלת מהארץ ואולי 2 שקיות לקרחונים עגולים כאלו שממלאים במים, שימו במקפיא במלון ותוכלו לשמור שם את המצרכים שזקוקים לקרור, (פרמזן במקרה הזה לא חייב).
*בכל סופר או מעדניה קיימת האופציה לסגור גבינות, נקניקים בוואקום בקשו מהמוכר sottovuoto כך לא יהרסו וילכלכו את המזוודה וגם ישמרו לכם לתקופה יותר ארוכה בארץ, לכן אגב עדיף לקחת גבינות קטנות יותר ולחלק ליותר שקיות מאשר בלוק אחד גדול).
*בכבישי האגרה יש חנויות נוחות בתחנות הדלק יקרות מאוד אבל...מדי פעם יש מבצעים של 10 יורו למארזי מתנות של תבלינים ואוכלים שתוכלו להביא הביתה.

2 תגובות:

  1. עצות נהדרות ענבר! תודה רבה! סיגל :-)

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק

תודה על הביקור בבלוג
מוזמנים להרשם לעדכונים במייל, לשתף, ולהגיב.
אשמח לראותכם בסדנאות.
לתיאום: 052-6412415